Tuesday, April 20, 2010

A Tiny Update

Share
Hey my beauties!

I just finished with the layout.  I got some minor tweaks to take care of and then, that's it!

Yesterday I spent the whole day with Honey Lips and consequently I didn't check any of your blogs.  I'll get to that soon! ;p

Anyway check out the pictures below.  They belong to a friend of Honey Lips.

 

Aren't they cute?! ;p

15 comments:

Gnetch said...

Really cute puppies. But if they were mine-- ah no. I don't wanna think about it. Haha. Any of them named Lisa the hate texter by any chance? :D

Johana Hill said...

Gnetch I don't know their names. I wanted to take one too but I'm scared! ;p

Carina the Blogarina said...

So cute!! What breed are they? Love the new layout, pink always makes me happy though :)

Johana Hill said...

I don't know what breed they are Carina. I'm glad you like the new layout! ;p

Kate said...

I thought they were little lions or something until I read the comments.

I like your layout, especially the header. Very nice! :)

Kate x

Megan said...

oh your layout is so awesome!!! Loving the tool bar at the bottom and the header!!!!!!

Cute puppies, I'm always a sucker for dogs.

Magpie said...

Did you spend the day in bed, dirty lady? :p

The ears on those puppies are too cute! Thanks for injecting my day with a bit of innocence, I've been horny as hell all day. I think my hormones are punishing me for something!

Luckily, puppies = innocence so I don't feel like such a bad person anymore!

Johana Hill said...

Thank you Kate and Megan! ;p

Magpie Unfortunately no. We'd been out yesterday and I'm horny too. LOL. Had no sex for a couple of days. We're trying a new technicque. Hahaha...

OfficeGirl said...

Puppies are cute. Their heads are oddly shaped though.
love the changes!

Johana Hill said...

Yes I thought so too OfficeGirl. Their snouts are weird. I was scared at first but then they were running around and wagging their tails that I couldn't resist taking pictures of 'em! ;p

B. said...

I love the new layout!!! And those puppies are so presh!

mrs. b. said...

aw, those pups are wicked adorable! and holy crap, i LOVE your new layout!

// krissy ♥ said...

Those puppies are adorable, but I don't think I have enough sense of responsibility to take care of one. I have an aquarium with two bichir fishes though and they have been with me for almost a year now. :)

And I love the new layout! So neat and pretty. I have been trying to tweak mine but I cannot let go of all the widgets :D

Jordan said...

Layout looks great, and those puppies are soooo cute! I just want to pluck them off of my laptop screen and pop them into my mouth and eat them up!

Nuke Girl said...

Love love LOVE the new layout!! And the puppies. :)

Post a Comment